.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تقدیر کردان به برگزارکنندگان همایش تجلیل
شما خود بهتر از هركس مي دانيد كه اين فرزند خطه سرسبز ايران در مدت زندگي خويش راسخانه و شجاعانه پايبند اصول و مباني اعتقادي خود بوده و در مدت خدمتگذاري خويش كه با فراز و نشيب هايي همراه بوده است لحظه اي از ...
پیام تقدیر کردان به برگزارکنندگان همایش تجلیل

علی کردان با صدور پیامی از دست اندرکاران برگزاری همایش تجلیل از خدمات ایشان تشکر نمود .
متن این پیام که نسخه ای از آن در اختیار سایت شمال نیوزقرار گرفت بدین شرح میباشد.

بسمه تعالي

مردم غيور و آگاه مازندران و شهروندان عزيز ساروي

خداوند منان را به پاس توفيق سي سال خدمتگذاري و تلاش خاضعانه در نظام مقدس جمهوري اسلامي كه حاصل مجاهدت و رهبري هاي قائد عظيم الشان انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و خلف صالح و شايسته ايشان مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي (دامت بركاته) و همچنين مجاهدت و جانفشاني شهداي عزيز ، ايثارگران ،بسيجيان و آحاد مردم شريف و سرافراز ايران اسلامي است ، شاكر و سپاسگذارم

بر خود فرض مي دانم از الطاف و محبت هاي بي دريغ قاطبه مردم عزيز و شريف در اقصي نقاط كشور ، مازندراني هاي مومن و قدر شناس و ساروي هاي انقلابي و تلاشگر كه تلاش و اهتمام گرانسنگ و توام با معرفت و شناخت آنها در تشويق و ترغيب خدمتگذاران به خدمت بيشتر با هدف والاي تعالي بخشيدن به جامعه اسلامي و منزلت دادن به كرامت انساني من را واداشت كمال سپاس و قدرداني خود را خاضعانه بيان دارم.

بي شك مجاهدت شما بزرگواران در ايجاد انگيزه و روحيه به نوكران بي مدعاي ايرانيان شرافتمند ستودني و قابل ارج مي باشد و اينك كه صادقانه و خودجوش تصميم گرفته ايد اين حقير را مورد لطف و عنايت خود قرار دهيد جاي دارد در كمال خضوع قدردان الطاف بي منت شما باشم و در عين حال مواردي چند را به اطلاع مردم شريف برسانم.

1-در طول چند ماه گذشته خيل عظيمي از مردم ايران از طرق مختلف و ممكن به اينجانب اظهار محبت نمودند و بسياري از گروهها و شخصيت هاي سياسي و مذهبي نيز بنده را مورد تفقد قرار دادند كه الحق خود را لايق اينگونه ابراز احساسات و عواطف پاك نمي دانم و زبانم قادر به تشكر و قدرداني نيست

2-شما خود بهتر از هركس مي دانيد كه اين فرزند خطه سرسبز ايران در مدت زندگي خويش راسخانه و شجاعانه پايبند اصول و مباني اعتقادي خود بوده و در مدت خدمتگذاري خويش كه با فراز و نشيب هايي همراه بوده است لحظه اي از مواضع حضرت امام خميني بنيانگذار انقلاب اسلامي و اصرار و ابرام در اجراي فرامين مقام معظم رهبري عدول نكرده است و اين شاگرد مكتب ولايت در هر مكان و زمان خود را در كسوت سربازي و نوكري ولي نعمتان خود ديده است و هيچ ارزشي براي خود جز خدمت به كشور عزيز اسلامي متصور نيست. افتخار اين كمترين همواره ايفاي وظيفه در قبال آرمان هاي سترگ انقلاب اسلامي بوده است و در تمامي مراحل ، خود و خانواده و تمام زندگي ام را وقف نظام اسلامي كرده ام .

3-از نزديك و ملموس شاهد بوده ايد كه برادرتان خدمت را هيچگاه محدود به بقاي در قدرت ندانست و ايمان دارد با هر بضاعتي مي توان در عرصه پر فروغ و درخشان خدمت به كشور و مردم صادقانه تلاش كرد. لازم به ذكر مي دانم باوجوديكه همگان مي دانند علي كردان كارمند رسمي دولت بوده و ضرورتا الزام به اشتغال در خدمات دولتي دارد ليكن گويي تندباد بي رحم و ناجوانمرد گمانه و شايعه و كذب قصد رها كردن اين خادم را ندارد و با حرص و ولع بافته هاي خود را در پوستين دروغين يافته ها قرار داده و هر روز خود را آلوده به بيان اكاذيب مي كنند كه حساب اين جماعت ناراست را به همراه مدعيان كژانديش و بدكردار به خداوند متعال سپرده ام .

4- از روزي كه عطاي وزارت را در تندباد ناملايمات را به لقايش بخشيدم ‘ بسياري از همشهريان و هم ولايتي هاي عزيزم با حضور در منزل و تماس تلفني ، اصرار بر حضور من در شهرستان ساري داشتند، و با تشكيل ستاد مردمي برنامه هايي را دنبال مي كردند تا آنكه چندي پيش تعدادي از دوستان بدون اطلاع قبلي تصميم به برگزاري نشستي به منظور ابراز لطف و محبت به اين حقير گرفتند ، كه متاسفانه برگزاري اين مراسم تقارن پيدا كرد با فوت پسر عموي عزيزم كه از عناصر متدين و انقلابي شهرستان ساري بود و نقش محوري و برجسته اي در مبارزات عليه رژيم ستم شاهي و حضور موثر در جريان دفاع مقدس داشت، لذا مراسم نوزدهم اسفندماه با نظر شخصي من به واسطه حضور در مراسم ترحيم آن مرحوم به تعويق افتاد كه در حين برگزاري مراسم ترحيم نيز از باران لطف و كرامت مردم بي نصيب نماندم و بنا به پيشنهاد دوستان تاريخ بيست و چهارم اسفند براي برگزاري مراسم عنايت دوستان به حقير تعيين گرديد ، غافل از اينكه خدمتگذار هميشگي شما از مدتها قبل تدارك سفري اضطراري و ضروري به خارج از كشور را ديده بود كه امكان تعويق آن نيز نمي رفت . با وجود اطلاع از اينكه امكان جابجايي سفر وجود ندارد ولي تلاش كردم شايد بتوانم با توفيق حضور درجمع صميمي بزرگواران ، به جبران بخش اندكي از الطاف دوستان برآيم كه مشورت با جمعي از دوستان متدين و انقلابي نيز نتوانست من را به نتيجه دلخواه برساند و لذا ضرورتا بايستي به سفر مورد اشاره عزيمت نمايم.

5- به اميد خداوند باريتعالي كه ذات وجودي آن يكتاي بي نظير بر مظلوم نوازي و ظلم ستيزي است ضمن تشكر از برگزاركنندگان مراسم مذكور در فرصتي ديگر مرهون عنايات شما و ممنون محبت دوستان خواهم بود و به يقين بدانيد در اين نشست بنا داشتم در هفت محور و مساله اصلي صميمانه مواردي از كژيها را بنا به وظيفه و رسالت خود بيان دارم كه پيش از اين نيز بنا به ضرورت رعايت موازين شرعي و اخلاقي و حفظ جوانمردي و كرامت به مخاطب خود نيز انتقال داده بودم ، قصد داشتم در فرصت پيش آمده برخي كژيها را بيان كنم تا راست قامتان به راستي آن همت گمارند، كه به فضل الهي و مدد اوليا و مقربين و ياري دوستان در فرصت آينده شمه اي كوتاه ولي گويا از اين واقعيت ها را به شما خواهم گفت و باقي موارد را به مرور در دومين ماه سال آينده بيان خواهم داشت .

در پايان بار ديگر از شما عزيزان سپاسگذارم و رجاء واثق دارم كه مقتدرانه و شجاعانه همواره خامي خدمتگذاران صادق و راستين خود خواهيد بود . از دور دست يكايك شما را مي بوسم و شما را به خداوند بزرگ مي سپارم .علي كردان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسعود 20 اسفند 1387
آقای کردان مطیع ولایت است. نا گفته های ایشان دانسته های اکنده درد دل ماست.که همانا نوای عدالت است . آقای ....سخنران استیضاح ایشان اشرافی زندگی می کند در روستای ییلافی سنگده ساری ویلایی دارد که سلطانزاده های کشورهای .... دارند آیا او منادی حق است؟ آیا مالیات فقط مخصوص اقشار پایین که غالبا قشر کارمند است می باشد؟ ویلای ایشان مشمول مالیات نمی شود؟ هموطنان عزیز قسم یاد می کنم که او(...) که بر علیه آقای کردان سخن گفت و با خطاب های ناروا در مورد ایشان روا داشت حد اقل به شیوه ولی امر مسلمین زندگی نمی کند و مانند غربی ها زندگی می کند در سلا حتی به اندازه انگشت های دست هم به ای ویلای ییلاقی به سبک غربی نمی آید و ما که در آن روستا سکونت داریم در حسرت زندگی او(...) هستیم آقای کردان را ما از اول به همین صورت دیدیم و اکنون هم بعد از سی سال که می بینیم ما که مقامی آنچنان نداریم او نه تنها حامی ما خانواده های شهدای مازندران (و یقین داریم همه ایران) است بلکه مشکل گشای بسیاری از محرومان نیز بوده است . او به ما می بلد وما هم به او افتخار می کنیم. آری رهبر معظم نیز به چنین نیروهای می بالد نه نیروهای زیاده طلب اشرافگر .
hadi 21 اسفند 1387
واقعا بايد از اين همه بي شرمي تعجب كرد
فريب افكار عمومي ، استفاده از مزاياي دولتي خاص با جعل مدرك دكترا ، اصرار بر كتمان حقيقت حتي پس از آشكار شدن آن و موارد بسيار ديگر آيا واقعا نياز به تشويق وتشكر دارد.
جناب آقاي كردان بدانيد با اين عمل خود آبرويي براي خطه شمال كشور باقي نمانده.
ما واقعا در تعجبيم با توجه به حضور قشر عظيم كارشناسان و متخصصان با مدارك تحصيلي واقعي آيا واقعا نيازي به استفاده از چنين افرادي كه به طنز حتي نهضت سواد آموزي نيز اعلام كرده مدركي به ايشان نداده مي باشد.
نا شناس 21 اسفند 1387
مطالبی که حاشیه نویس راجع به یک نماینده گفته است ولو راست باشد چگونه می تواند توجیه کننده استفاده از مدرک غیر واقعی و ارائه آن جهت دریافت حقوق و عضویت در دانشگاه باشد؟به اشکال ها و انتقادها پاسخ بگوید
مسعود 22 اسفند 1387
سی سال خدمت خالصانه ایشان همه معید آن است ایشان در بدو معرفی نیز ارعان داشتند و واقعیت را بیان کردند و بعد از استیضاح هم بیان کردند وانگهی جنابعالی بهتر است کمی تحقیق نمائید و اینگونه نظر ندهید
پراز 23 اسفند 1387
آنکه بالاتر نشست چون برافتد استخوانش سخت تر خواهد شکست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.